Nezařazené

Antonín Polický

Delta – hrozba nebo lék?

Nejen v ČR se řeší zavlečení delta mutace koronaviru a opatření proti jeho šíření. Z médií se na nás hrne hromada „informací“, jak je delta špatná, jak je riziková a jak proti ní musíme bojovat. Ale je to tak? Podle mě není, podle

3.7.2021 v 8:00 | Karma článku: 22.83 | Přečteno: 493 | Diskuse

Antonín Polický

Jak na ministerské nákupy

V předvolebním čase jsme, jako ANO, učinili slib, že zefektivníme ministerské nákupy a zavedeme centrální nákupy vstupů. A protože se sliby mají plnit, předkládám jeden z možných postupů, jak tento slib vyřešit efektivně a s rychlými výsledky.

24.1.2014 v 8:00 | Karma článku: 5.50 | Přečteno: 567 | Diskuse

Antonín Polický

Taky Vás napadl RNDr. J. Němec Ph.D. alias jine187@centrum.cz?

Snad někdy v lednu zareagoval na můj příspěvek RNDr. J. Němec PH. D., e-mail jine@centrum.cz (na goolu se ukázalo, že stejný email užívá i "MUDr.J.Procházka Ph.D." Následně mě znovu oslovil 24. července a tato komunikace je zde k přečtení. A jelikož mě několikrát vyzval, abych naši komunikaci zveřejnil, tak tak činím, aby ostatní napadení věděli, co je zač a neztráceli s ním zbytečně čas. Podle frekvence výskytu vulgarismů si uděláte obrázek sami. Zprávy jsou řazeny od nejnovější po nejstarší, tedy první zpráva je úplně dole. Hezké počtení.

6.8.2013 v 6:00 | Karma článku: 12.16 | Přečteno: 1356 | Diskuse

Antonín Polický

Největší zlomyslnost Bohuslavu Sobotkovi

Při čtení zpráv o možnostech řešení stávající politické situace a o hledání nového premiéra mi proletěla hlavou myšlenka (i to se mi stává).

18.6.2013 v 11:13 | Karma článku: 22.32 | Přečteno: 1144 | Diskuse

Antonín Polický

"Podnikatelé jsou solí této země" řekl premiér Nečas

Včera večer, když jsem krmil děti, mi najednou došlo, jak je to s tou větou premiéra Nečase o soli naší země.

16.5.2013 v 13:19 | Karma článku: 16.41 | Přečteno: 892 | Diskuse

Antonín Polický

Tak nám zastřelili zdravý rozum

Od 1. ledna 2013 se zvýšilo DPH o 1 procentní bod. Byla o tom hromada diskusí, vyvolávalo to hromadu emocí. To, že od 2. ledna 2013 chce ministerstvo financí (MF) platit DPH 2x, jednou od dodavatele a podruhé od odběratele, proběhlo bez povšimnutí.

29.4.2013 v 8:00 | Karma článku: 23.63 | Přečteno: 889 | Diskuse

Antonín Polický

Poděkování ČSSD

Včera jsem poprvé v letošním roce kupoval dětské pleny. A zaplatil o 15,6% víc, než v prosinci.

13.2.2013 v 12:50 | Karma článku: 31.46 | Přečteno: 1958 | Diskuse
Počet článků 13 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1238

Mám na spoustu věcí a jejich řešení svůj názor. A rád se o něj podělím s ostatními.