Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Taky Vás napadl RNDr. J. Němec Ph.D. alias jine187@centrum.cz?

Snad někdy v lednu zareagoval na můj příspěvek RNDr. J. Němec PH. D., e-mail jine@centrum.cz (na goolu se ukázalo, že stejný email užívá i "MUDr.J.Procházka Ph.D." Následně mě znovu oslovil 24. července a tato komunikace je zde k přečtení. A jelikož mě několikrát vyzval, abych naši komunikaci zveřejnil, tak tak činím, aby ostatní napadení věděli, co je zač a neztráceli s ním zbytečně čas. Podle frekvence výskytu vulgarismů si uděláte obrázek sami. Zprávy jsou řazeny od nejnovější po nejstarší, tedy první zpráva je úplně dole. Hezké počtení.

Antoníne,
nevím, jestli bychom neměli naší komunikaci ukončit. V každém dalším příspěvku se totiž projevujete jako ještě větší blbec než jsme doufali a ja nevím, kde by vaše blbost mohla mít hranice a teď se vám do toho začal motat ještě ten Procházka.

Na druhou stranu je ale štěstí, že jste jen takový malý blbec havířovského formátu a že si tedy informace o mně zjišťujete jen na SÚJB.
Pokud byste byl blbec formátu celostátního nedejbože globálního, předpokládám, že byste se na mě ptal například na EMA, PAEC nebo FED.

Mým štěstím je i to, že jsem záhy poznal, že jste opravdu nefalšovaně blbý a uchránilo mne to jiste od mnoha komplikací
Představte si, že bych vám opravdu dal detailnější indikaci svých firem a vy byste se na mne mimo SÚJB začal blbě vyptávat třeba ještě u AREVY, SIEMENSU, ALSTOMU a tam by si řekli. jak ten Němec múže mít něco společného s takovým debilem jako je ing Polický, který zřejmě vůbec nechápe pojem konkurence, diferenciální výhoda , vyhrazené obchodní informace, případně podnikatelská kultura.
Myslíte si, že vaše blbé dotazy by mému podnikání prospěly?

Antoníne, že jste idiot potvrzujete opakovaně, že jste lhář jste už potvrdil také, že neumíte ani číst jste předvedl poprvé a proto vám opakuji, že ke máte svolení ( které jsem vám dal už v minulém mém příspěvku) k tomu, abyste naši koresponbeci zveřejnil a tím vaše idiotství potvrdil veřejně.
Radost z toho, že se znovu projevíte veřejně budou mít zejména v Havířově a radost bude mít i vaše manželka, která prý už teď v Havířově vykládá, že má doma úplmého debila , který je k ničemu, stále sedí u počítače a nechává se od ní i živit.
Možná zveřejnění naší korespondence otevře oči vaší manželce úplně a konečně si v plné šíři uvědomí koho má doma a najde odvahu a vykope vás z domu.
Pokud by naše korespondence přispěla alespoň k tomu, že to pomůže vaší manželce, věřte Antoníne, že jsem si s vámi nepsal zbytečně.

Zdraví

J.Němec

P.S.

Antoníne doufám, že mi sdělíte, co vám řekli z SÚJB.
Ale protože tam některé znám a vím, že jsou tam duševně normální, tak předpokládám , že vám k tomu mému businessu ( jak opět "světově" tak nějak "po haviřovsku" píšete ) nic nesdělí.
Ale pokud by vám, Antoníne, nějak ve vaší idiocii a havířovské nicotnosti mohlo pomoci, že jsem na tom s businessem nějak špatně, nebo dokonce žádný nemám, klidně vám to místo SÚJB potvrdím já.
Pro manželku budete mít důkaz ( alespoň fiktivní ) , že hňup nejste jen vy.
______________________________________________________________
> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
> Komu: <jine187@centrum.cz>
> Datum: 31.07.2013 22:55
> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl vy?
>
Zapomněl jste napsat, jak tedy s tím zveřejněním. A co se firem týče,
jelikož tyto odbornosti podléhají kontrole, oslovil jsem SÚJB, jestli
znají nějakého RNDr. J. Němce Ph.D. a přeposlal jsem jim část naší
konverzace. Tak uvidíme, jak to s tím Vaším businessem je.

AP.


Dne Wed, 31 Jul 2013 17:07:12 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz> zprávu
následujícího znění:

> Antoníne ,
> vidím, že to, že jste se dozvěděl, čím se (mimo jiné)
> zabývají moje firmy vás přestralo zajímat v okamžiku, kdy jste objevil
> další artefakt pro slabomyslné , kerým můžete zaměstnávt svoji
> poloidiotskou mysl.
> Vidím, že teď už vás moje firmy nebudou zajímat a začnete řešit dilema
> Němec - Procházka.
> Antoníne, samozřejemě mi můžete posílat vaše další idiotské dotazy a to
> jak ve věci mých firem, tak k řešení vašeho dilematu Němec - Procházka
> Zdraví
> J.Němec
> P.S.
> Antoníne, přečetl jsem si, mimo jiné i z vašeho podnětu, něco od onoho
> Rotha, na kterého odkazujete a dám vám dalěí kontrolní otázku.
> Antoníne, nezdá se vám, že má onen Procházka ve věci onoho Rotha v
> podstatě pravdu a že vy jste si s Rothem ve věci mentální úrovně podobní
> jako by jste byli bratři , nebo jste se oba narodili v malé vesnici ,
> kde jsou všichni vzájemně příbuzní a podle toho z genetických důvodů a
> zátěží vypadá i jejich mentální úroveň? Ke zveřejnění naší vzájemné
> korespondence máte samozřejmě i nadále můj souhlas a moc se těším na
> ohlasy naší vzájemné korespondence mimo jiné i z Havířova.
> ______________________________________________________________
>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>> Datum: 31.07.2013 12:30
>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl vy?
>>
> Dobrý den p.Procházk, nebo Němče?
>
> vidím, že Vaše identita nabírá velmi plovoucích podob. Možná bychom měli
> začít od začátku. Jak se skutečně jmenujete?
>
> Našel jsem diskusní příspěvek, který přeposílá Váš e-mail:
>
> Právě mi přišlo mailem (vkládám bez oprav, jen jsem smazal odstavce, aby
> se to vešlo sem):
>
> Předmět: Zdá se, že tady se paní Rothové něco fatálně nepovedlo,
>
> Odesílatel: jine187@centrum.cz
>
> Pane Rothe,
>
> přečetl jem si váš dnešní článek na blogu iDNES a váš článek mne
> inspiroval k tomu, abych si vám dovolil napsat, že nejen píšete, ale
> dokonce i vypadáte jeko idiot. Je můj dojem správný? Pokud jste se tak
> narodil, situace pravděpodobně nemá řešení, pokud ne pokusím si vám od
> vašich potíží alespoň částešně ulevit. Budete- li chtít, s důvěrou se na
> mne obraťte. S pozdravem
>
> MUDr.J.Procházka Ph.D. Odkaz ve jméně samozřejmě nefunguje. Inu inu
>
> Tak jste Němec nebo Procházka. A pořád platí Vaše svolení se zveřejněním
> komunikace (ptát bych se nemusel, ale zajímá mě Vaše reakce )?
>
> A.P.
>
>
>
>
> Dne Wed, 31 Jul 2013 09:16:46 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
> zprávu následujícího znění:
>
>> Antoníne ,
>> vidím, že moje hypoteza o tom, že se jako idiot nejen
>> chováte, ale že idiot i jste , se stále více stává skutečností a že
>> stejně jako každý idiot si myslíte, že pokud jste neschopný sám, musí
>> takový být i ten druhý.
>> Antoníne, ale uvědomte si, že s můžete mýlit a každý nemusí být takový
>> hňup, jako jste vy, který vnucuje své zbytečné rady firmám a od
>> kterého jeho rady, pokud je někdy zažil, už znovu nikdo nechce a tak
>> dopadne tak. že se nakonec musí nechst živit manželkou a jeím prodejem
>> hadrů. Antoníne, a hňup navíc potřebuje žít i v pocitu, že ti ostatní
>> jsou hňupové taky a tak i vám zřejmě pomáhá, že sám sebe postupně
>> přesvědčujete, že já jsem hňup také.
>> Antoníne , pokud vám to pomůže , rád vás ve vašem přesvědčení ponechám
>> a potvrzuji vám, že nejen nejsem schopen vést a motivovat ( už ten
>> slovník,Antoníne, jak vystřižený z třídenního kursu pro nadějné
>> manažery ), ale jsem dokonce ještě neschpnějšík než si sám dovedete
>> představit.
>> Pomohlo vám to, Antoníne, stát se chytřejším , nepomohlo že? dalo se to
>> ostatně čekat, nepomáhá totiž ani jiným hňupům, kteří to často a rádi
>> dělají také.
>> Antoníne, ale protože vás mám pro vaší čím dále větší hloupost stále
>> raději, tak abych uspokojil vaši infantilní zvědavost, tak vám mohu
>> sdělit, že moje firmy a já sám osobně se zabývají například poradenskou
>> a inženýrsko - dodavatelskou činností v oblasti jaderné energetiky,
>> podnikáním v dodávkách pro specializované, zejména jaderné
>> strojírenství , podnikáím na akciových trzích.
>> Dobré a zejména vysoce kvalifikované a vysoce inteligentní zaměstnance
>> potřebuji vždy, což se vás, Antoníne, ale zcela jistě netýká .
>> Antoníne vy jste dobrý tak na žvanění na IDNES , případně na žebrání o
>> práci u firem, navíc jen tam , kde vaše "schopnosti" ještě neznají a
>> výstupem vašich profesních projevů je, že všude kde jste byl po kratší,
>> čí delší době.poznali, že jste hňup.
>> Důsledkem je, že píšete na IDNES a musíte se nechat živit manželkou.
>> A řekněte že, nemám pravdu, Antoníne?
>> Zdraví
>> J.Němec
>> ______________________________________________________________
>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>> Datum: 30.07.2013 23:18
>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl vy?
>>>
>> Znovu opakuji, že jsem nechtěl vědět, jaké máte firmy, ale čím se
>> zabývají. Ale to jen tak na okraj. K čemu mi bude? Zatím se
>> presentujete spíš jako člověk, který jiné lidi vést a motivovat není
>> schopen (ale mohu se mýlit), tak jsem chtěl vědět čím se zabýváte (vaše
>> firmy), abych věděl, jestli k tomu potřebujete nějaké zaměstnance nebo
>> ně.
>>
>> AP.
>>
>>
>> Dne Tue, 30 Jul 2013 17:29:31 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
>> zprávu následujícího znění:
>>
>>> Antoníne,
>>> vy jste ukázkový exemplář, na kterém kdysi demonstroval
>>> můj vysokoškolský profesor člověka s omezenýmí duševními schopnostmi.
>>> Můj profesor svůj příklad argumentoval tak, že je zbytečné trénovat
>>> člověka, který měří 160 cm protože světový rekord ve skoku vysokém
>>> stejně nevytvoří ( neboť je omezen vlstní výškou ) a zabývat se
>>> člověkem jako jste vy, Antoníne, je obdobně zbytečné ( neboť je omezen
>>> vlastní inteligencí)
>>> Já jsem si, Antoníne, ze začátku myslel, že toho idiota také jen
>>> hrajete, ale každou další otázkou mne, Antoníne, přesvědčujete, že
>>> jste idiot autentický.
>>> Stejně totiž vyznívá i vaše poslední otázka.
>>> Ale, Antoníne, protože už jsem se s vámoi začal bavit a lidi
>>> postižené ( ve vašem případě inelektuálně) není hezké opouštět, ještě
>>> to s vámi nějaký čas vydržím.
>>> A abych vyhověl i vašemu idiotskému chování a tomu odpovídajícím
>>> idiotským dotazům jsem s vámi ochoten bavit i o svých firmách.
>>> Ale jen pod tou podmínkou, že mi nejprve rozumně vysvětlíte, proč
>>> potřebujete vědět jaké mám firmy a k čemu vám tato informace bude.
>>> Hic Rhodus hic salta , Antoníne
>>> A potom uvidíme , třeba příjde i kouzelník.
>>> Zdraví
>>> J.Němec
>>> P.S.
>>> Nevím sice proč na vaši infantilitu a jí odpvídající otázky
>>> přistupuji , ale třeba je to tím, že je horké léto, nebo jste tak
>>> pitomý, až jste zábavný Antoníne.
>>> Co myslíte, Antoníne ?
>>> ______________________________________________________________
>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>> Datum: 30.07.2013 13:33
>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl vy?
>>>>
>>> Tak zase nic? Tak mě nenapínejte a špitněte, co že to ty Vaše firmy
>>> dělají.
>>>
>>> AP.
>>>
>>>
>>>
>>> Dne Mon, 29 Jul 2013 22:09:55 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
>>> zprávu následujícího znění:
>>>
>>>> Antroníne,
>>>> že vy chcete nejen zůstat na oběd, ale potřebujete se
>>>> do mých firem vetřít a něco mi poradit.
>>>> Antoníne, děkuji ,nechci, ve firmách např. GEWEX, IB LEAS a dalších
>>>> by mohli vyprávět.
>>>> Antoníne, idiot tím, že žvaní na IDNES, je v podstatě neškodný , ale
>>>> nechat vás i jen projít kolem některé mé firmy, to snad nemůžete
>>>> myslet vážně ani vy.
>>>> Těm, co jste cokoli poradil, by mohli vyprávět. Zdraví
>>>> J.Němec
>>>> P.S.
>>>> Antoníne, ale když už jste tak dotěrný, tak abych vás nenechal úplně
>>>> bez nadějí a dovedl si udělat názor na váš investorský potenciál,
>>>> tak mi pro začátek sdělte, jakým kapitálem disponujete a v jakém
>>>> portfoliu?
>>>> ______________________________________________________________
>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>> Datum: 29.07.2013 10:16
>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl
>>>>> vy?
>>>>>
>>>> Takže se opět nedozvím, v čem podnikají (co dělají) Vaše firmy. To
>>>> skoro vypadá, jako byste žádné neměl
>>>>
>>>> AP.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Dne Fri, 26 Jul 2013 21:28:16 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
>>>> zprávu následujícího znění:
>>>>
>>>>> Antoníne, nerad se opakuji, ale u vás nelze jinak a tak znovu, vy
>>>>> jste tak prostý, až jste nebetpečný
>>>>> A svoji jednoduchost jako byste měl potřebu dále rozvíjet a mně
>>>>> tedy nezbývá než vás upozornit,, že platí další univerzální
>>>>> pravidlo a sice, že čím je kdo hloupější, tím častěji se ptá
>>>>> A tak předpokládám, že proto, abyste svůj předpoklad ověřil, zeptáte
>>>>> se ještě potřetí a možná i po čtvrté, Ale nic si z toho
>>>>> nerdělejte, ta managerka WC to dělala také.
>>>>> Navíc vidím, že ve své prostotě zacházíte tak daleko, že za mne
>>>>> nejen formulujete to, co jsem nikdy neřekl a potom s tím
>>>>> polemizujete, ale teď už dokonce víte i to, co bych měl dělat a to
>>>>> dokonce pro celou ČR
>>>>> Čekám, Antoníne, že příště přejdete na rady globální.
>>>>> A tak mne nepadá, Antoníne, jestli bych vás neměl angažovat jako
>>>>> vykladače mých myšlenek, nebo dokonce svého tiskového mluvčíh.
>>>>> V této souvislosti vám slibuji, že pokud ze sebe budu někdy chtít
>>>>> udělat cca do čtrnácti dnů pitomce, určitě si od vás nechám radit,
>>>>> nebo vás co tiskového mluvčího najmu.Antoníne, zatím ale stačí, že
>>>>> sebe děláte pitomce sám.
>>>>> S jedincem jako jste vy, Antoníne, který v roce 2013 v diskuzi o
>>>>> Nečasovi začne vytahovat Grosse, případně Paroubka se může o
>>>>> ideologických klapkách na očích bavit jen podobný pitomec jako jste
>>>>> vy sám, Antoníne, takže já to opět logicky dělat nebudu.
>>>>> Zdraví
>>>>> J.Němec
>>>>> ______________________________________________________________
>>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>>> Datum: 26.07.2013 17:05
>>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl
>>>>>> vy?
>>>>>>
>>>>> Proč se ptám na to, co předpokládám? Přeci proto,abych si předpoklad
>>>>> ověřil
>>>>>
>>>>> Pak by asi bylo vhodnější formulovat nikoli jako "pro pravici mohu
>>>>> nejvíce udělat", ale např."pro ČR mohu nejvíce udělat". Pak by to
>>>>> nesvádělo k "mylným" výkladům, zabudovaným již v samotném Vašem
>>>>> prohlášení.
>>>>>
>>>>> No, zkuste trošku bez ideologických klapek na očích. To, že jste
>>>>> neposlal čísla účtů (které jsem ani nechtěl ) neznamená, že
>>>>> nepodnikáte. Já vás požádal jen o informaci, co Vaše firmy dělají.
>>>>>
>>>>> AP
>>>>>
>>>>>
>>>>> Dne Fri, 26 Jul 2013 16:23:58 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
>>>>> zprávu následujícího znění:
>>>>>
>>>>>> Antoníne, vy jste tak jednoduchý, až jste nebezpečný, to už jsem
>>>>>> sice říkal, ale vy mě nutíte to opakovat třeba proto, že :
>>>>>> se ptáte na to, co jste předpokládal
>>>>>> Proč to tedy děláte? Antoníne, pokud nejste schopen akceptovat, že
>>>>>> řeknu-li, že pro pravici mohu nejvíce udělat tím, že budu co
>>>>>> nejefektivněji, podnikat tak to neznamená, že to není prospěšníé i
>>>>>> pro levici, pak vám nedoporučuji dále ani uvažovat v kategoriích
>>>>>> descartismu, je to pro vás zbytečné.
>>>>>> Antoníne, vy jste tak jednoduchý až jste nebezpečný, protože tím,
>>>>>> že jsem vám neposlal čísla účtů, jste zjistil, že nepodnikám.
>>>>>> Přesně tak, podle stejných vzorců myšlení (dokonce by se chtělo
>>>>>> napsat, že na základě stejných epistomologických přístupů - ale to
>>>>>> bych si asi vzhledem k vaší zde předváděné mentální úrovni dovolil
>>>>>> příliš ) uvažovala i ona, mnou už zmiňováná, správkyně veřejných WC.
>>>>>> Zdraví
>>>>>> J.Němec
>>>>>> ______________________________________________________________
>>>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>>>> Datum: 26.07.2013 16:00
>>>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis. přispěl
>>>>>>> vy?
>>>>>>>
>>>>>> Vaši odpověď jsem předpokládal.
>>>>>>
>>>>>> "nejvíc, co kdo může udělat pro pravici v tomto státě je, že, bude
>>>>>> slušně podnikat a to možná s co největší přidanou hodnotou a
>>>>>> dalšími efekty a řádně z toho platit daně" tak to nemá s pravicí
>>>>>> nic společného. Znám několik podnikatelů, kteří tíhnou k levici a
>>>>>> komentují to velmi podobnými slovy.
>>>>>>
>>>>>> Čísla účtů mi poslat můžete, třeba Vám něco přispěji (ale spíš asi
>>>>>> ne). Jen jsem chtěl vědět, jestli opravdu podnikáte nebo jen
>>>>>> plkáte.
>>>>>>
>>>>>> Psal jste, že jste descartovec,tedy by pro Vás mělo platit "v
>>>>>> životě je třeba jednat, i když naše poznání není jisté" a tudíž
>>>>>> by Vás neměly ani problémy a schopnosti naší justice a orgánů
>>>>>> činných v trestním řízení odrazovat od konání. Nebo nejste až tak
>>>>>> descartovec, ale spíš pravicově orientovaný člověk, tedy, jak vy
>>>>>> říkáte, pravičák?
>>>>>>
>>>>>> PS. Pojem spekulace v souvislosti s kapitálovými trhy se používá ve
>>>>>> významu "sázet na", ale to vy určitě víte a mě jen tak zkoušíte
>>>>>>
>>>>>> AP
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Dne Fri, 26 Jul 2013 15:47:27 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
>>>>>> zprávu následujícího znění:
>>>>>>
>>>>>>> Antoníne,
>>>>>>> vy jste tak jednoduchý, až jste tím nebezpečný.
>>>>>>> Antoníne nechtěl byste místo toho, abych vám popsal, co moje
>>>>>>> firmy dělají, abych vám hned poslal jejich čísla bankovních účtů?
>>>>>>> Antoníne, svěřte se, že vy potřebujete půjčit, nebo se alespoň
>>>>>>> stavit na oběd ( jak říká v jednom filmu Vlasta Burian).
>>>>>>> Antoníne, vy jste tak jednoduchý, až jste tím nebezpečný , pokud
>>>>>>> si myslíte, že podávat trestní oznámení a ztrácet tím čas v
>>>>>>> totmto legračním státě, kde se Nečas ( člověk který byl premierem
>>>>>>> ) ve vztahu k tvorbě právního vědomi chová jako úplný pitomec a
>>>>>>> nekonečný gauner , že podávat trestní oznámení má nějaký smysl.
>>>>>>> Antoníne, vy jste tak jednoduchý, až jste nebezpečný, pokud
>>>>>>> nejste schopen pochopit, že nejvíc, co kdo může udělat pro
>>>>>>> pravici v tomto státě je, že, bude slušně podnikat a to možná s
>>>>>>> co největší přidanou hodnotou a dalšími efekty a řádně z toho
>>>>>>> platit daně. Nebo byste chtěl abych ve jménu "pravice" žvanil na
>>>>>>> blogu iDNES a pravičáka ze sebe jen dělal tak , jak to předvádíte
>>>>>>> vy, Antoníne a vám pár podobných pitomců ( namátkou Šimoník ,
>>>>>>> Kříž ) na iDNES .
>>>>>>> Tak hloupý snad Antoníne nejste ani vy, nebo ano ?
>>>>>>> Zdraví
>>>>>>> j.Němec
>>>>>>> P.S.
>>>>>>> Na kapitálových trzích se nespekuluje, ale podniká. Spekulace tomu
>>>>>>> říkal například Marx a po něm tuto terminologii převzali blbé
>>>>>>> socky, které si hrají na pravičáky, aniž vědí, co to pravice je.
>>>>>>>
>>>>>>> ______________________________________________________________
>>>>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>>>>> Datum: 26.07.2013 12:06
>>>>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis.
>>>>>>>> přispěl vy?
>>>>>>>>
>>>>>>> Myslel jsem si to, že neděláte nic víc, než kdokoli jiný, kdo
>>>>>>> pracuje či podniká. Prostě se staráte o sebe, o svou rodinu
>>>>>>> (pokud ji máte, to z Vašich mailů nevyplývá), k tomu spekulujete
>>>>>>> na kapitálových trzích. Nespletl jste se, nejste vy nakonec
>>>>>>> pravicově orientovaný? Kdybyste s tím něco dělal, byl byste
>>>>>>> politicky činný, nebo podal na gaunery trestní oznámení nebo
>>>>>>> něco jiného, co by stav mohlo změnit/zvrátit. Zatím se, podle Vaší
>>>>>>> odpovědí, pouze snažíte starat se o sebe.
>>>>>>>
>>>>>>> Co Vaše firmy dělají, pokud to není tajné?
>>>>>>>
>>>>>>> AP
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Dne Fri, 26 Jul 2013 08:22:11 +0200 napsal/-a <jine187@centrum.cz>
>>>>>>> zprávu následujícího znění:
>>>>>>>
>>>>>>>> Antoníne,
>>>>>>>> implantovat někomu něco, co neřekl a potom tyto
>>>>>>>> implantované myšlenky vykládat vlastním, většinou chabým rozumem,
>>>>>>>> je základní vlastnost a komunikační metoda lidí myšlenkově
>>>>>>>> prostých, lidí bez logického myšlení a velmi často ho používají
>>>>>>>> stupidní čeští novináři (někteří naopak s plným vědomím toho co
>>>>>>>> činí, jsouce za to zaplaceni příslušným ovlivňovatelem jejich
>>>>>>>> "nezávislého" myšlení ) a téměř pravidlem je i u nejhloupějších
>>>>>>>> diskuterů iDNES.
>>>>>>>> Já jsem tuto metodu kdysi zažil u spolužačky a důsledkem její
>>>>>>>> schopnosti používat tuto metodu, bylo i její budoucí uplatnění.
>>>>>>>> Stala se z ní výběrčí na WC , vy, Antoníne, protože jste
>>>>>>>> "světový" a tedy "pravicově orientovaný" byste ji jistě nazval
>>>>>>>> manager logistiky veřejného WC.
>>>>>>>> Čím jste se s použítím tohoto lhaní a implantování myšlenek stal
>>>>>>>> vy , mimoto že vám některá škola zřejmě omylem půjčila titul
>>>>>>>> "ing."?
>>>>>>>> Antoníne, že vy se pod dojmem písemného styku se mnou a
>>>>>>>> "sofistikovanými" otázkami jak něco dělám já, chcete dopustit
>>>>>>>> sebereflexe a stát se, když ne inteligentním, tak alespoň
>>>>>>>> normálním člověkem ?
>>>>>>>> Tak dobrá , Antoníne, poradím vám ( alespoń něco z toho), co
>>>>>>>> jsem ve smyslu vaší otázky, dělal já. - nedělám ze sebe idiota
>>>>>>>> a nedělám ze sebe "pravičáka po česku"
>>>>>>>> - nikdy jsem nevolil ten lidský hnůj , který si v ČESKU říká
>>>>>>>> pravice a soustředil se zejména do ODS
>>>>>>>> - v zahraničí jsem získal dostatečný kapitál , který investuji
>>>>>>>> - v zahraničí i v Česku vlastním několik firem, ze kterých platím
>>>>>>>> daně a tím podporují jak výrobu, tak spotřebu a přispívám tím i
>>>>>>>> na sociální služby a dávky pro vás a vaší rodinu a to přesto,
>>>>>>>> že mne nazýváte hlupákem.
>>>>>>>> - podnikám i na akciových trzích a tím se snažím svůj kapitál
>>>>>>>> nadále navyšovat , abych podobným "pravičákům" jako jste vy,
>>>>>>>> Antoníne, mohl na potřeby jeho a jejích rodin přispívat ještě
>>>>>>>> více.
>>>>>>>> - jsem ochoten věnovat svůj čas ( a čas je, Antoníne, opravdu to
>>>>>>>> nejcenější co člověk má) na to , abych jednomu hlupákovi
>>>>>>>> (ing.Polickému) vysvětlil, jak je, se svým hraním si na
>>>>>>>> "pravičáka" a to dokonce ve veřejném prostoru, trapný.
>>>>>>>> Ta poslední mnou jmenovaná činnost nemá zatím, zdá se, velký
>>>>>>>> efekt, ale nic není ztraceno, Antoníne.
>>>>>>>> Zdraví
>>>>>>>> J.Němec
>>>>>>>> ______________________________________________________________
>>>>>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>>>>>> Datum: 25.07.2013 19:59
>>>>>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis.
>>>>>>>>> přispěl vy?
>>>>>>>>>
>>>>>>>> Napsal jste "pravici v Česku ve velké většině reprezentují chudí
>>>>>>>>> neschopní blbové , kteří nejen, že nevědí, co to pravice je ,
>>>>>>>>> ale ve standartních státech by k pravici nikdy nepatřili."
>>>>>>>>> tudíž jste řekl, že v Česku pravice v podstatě není, tudíž
>>>>>>>>> nemůže být ani v parlamentu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> A co jste, se svým názorem, proti tomu udělal Vy (když "v životě
>>>>>>>> je třeba jednat, i když naše poznání není jisté"?
>>>>>>>>
>>>>>>>> AP
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dne Thu, 25 Jul 2013 12:43:55 +0200 napsal/-a
>>>>>>>> <jine187@centrum.cz> zprávu následujícího znění:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Antoníne.
>>>>>>>>> já jsem descartovec
>>>>>>>>> a to :
>>>>>>>>> - jak rodem
>>>>>>>>> - tak výchovou
>>>>>>>>> a to :
>>>>>>>>> - jak v univerzálním, tak politickém chápání světa
>>>>>>>>> Antoníne, nevím, jestli vám moje sdělení ve věci mého
>>>>>>>>> politického názoru k něčemu bude.
>>>>>>>>> Ale mohlo by vám pomoci pokud vám napíši, že mimoto, že se
>>>>>>>>> prezentujete jako idiot, se začínáte prezentovat i jako lhář.
>>>>>>>>> "...že v ČR není v parlamentu žádná pravicová strana .." jsem
>>>>>>>>> nikdy, natož vám, nenapsal.
>>>>>>>>> Co vám ale mohu napsat je , že jsem dosud nechápal, jak si Češi
>>>>>>>>> mohli zvolit do Parlamentu takového prolhaného ksindla a
>>>>>>>>> ubohého sraba jako je Nečas , nebo nevzdělanou, hysterickou
>>>>>>>>> Němcovou.
>>>>>>>>> Po tom, co jsem pochopil, že český pravicový volič vypadá ve své
>>>>>>>>> většině jak ing.Polický, už to začínám chápat.
>>>>>>>>> A za to vám Antoníne děkuji, a to upřímně.
>>>>>>>>> Zdraví
>>>>>>>>> J.Němec
>>>>>>>>> ______________________________________________________________
>>>>>>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>>>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>>>>>>> Datum: 25.07.2013 09:21
>>>>>>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis.
>>>>>>>>>> přispěl vy?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Konečně jsme se někam pohli Konečně jste mi napsal, že v ČR
>>>>>>>>> není v parlamentu žádná pravicová strana (s čímž souhlasím) a
>>>>>>>>> tudíž, jelikož píšete, že jsem pravičák, s parlamentními
>>>>>>>>> stranami nemám nic společného.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> A jaký je Váš politický názor (já nejsem takový génius, abych to
>>>>>>>>> z pár emailů poznal).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> AP
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Dne Wed, 24 Jul 2013 12:20:22 +0200 napsal/-a
>>>>>>>>> <jine187@centrum.cz> zprávu následujícího znění:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Antoníne,
>>>>>>>>>> upřímně vás obdivuji, že mimo to, že víte jaký
>>>>>>>>>> mám politický názor ( a věřte, že já svůj politický názor mám
>>>>>>>>>> a vytvářel jsem si ho pobytem v několika evropských zemích se
>>>>>>>>>> standardní demokracií, na rozdíl od vašeho rádoby pravicového
>>>>>>>>>> žvatlání ), máte i představu o tom, zda jsem, nebo nejsem
>>>>>>>>>> schopen někomu závidět 273 tis.
>>>>>>>>>> Jako odpověď na to, jestli někomu závidím 273 tis vám odpovím
>>>>>>>>>> v širších souvislostech.
>>>>>>>>>> Dnes inteligentní lidé vědí, že to, že pravice v Česku dopadla
>>>>>>>>>> tak hrůzostrašně, že si byla schopna premierem udělat i
>>>>>>>>>> univerzálního sraba a celoživotního lháře Nečase a mimo jiné
>>>>>>>>>> i proto tak dopadla, je zpúůsobeno i tím, že pravici v Česku
>>>>>>>>>> ve velké většině reprezentují chudí neschopní blbové , kteří
>>>>>>>>>> nejen, že nevědí, co to pravice je , ale ve standartních
>>>>>>>>>> státech by k pravici nikdy nepatřili.
>>>>>>>>>> Jeden člověk z Havířova, který vás zná, říká, že vy, Antoníne,
>>>>>>>>>> jako byste takovému blbovi, který si honí ego tím a léčí svoji
>>>>>>>>>> neschopnost tím, že se hlásí k pravici z oka vypadl.
>>>>>>>>>> A teď se vrátím k té závisti.
>>>>>>>>>> Antoníne, já vám skutečně raději nebudu sdělovat moje majetkové
>>>>>>>>>> poměry, protože žvanit o závisti a nebýt schopen ani tušit,
>>>>>>>>>> jaké jsou majetkové poměry společenský status toho, komu
>>>>>>>>>> píšu, to může udělat jen blbec, nebo ing. Polický, z čehož
>>>>>>>>>> opět logicky plyne, že ode mne se toho nedočkáte.
>>>>>>>>>> a tak raději další kontrolní otázka, Antoníne
>>>>>>>>>> - kolik měla Nagyová v jiném měsíci, než v tom, kdy měla 273
>>>>>>>>>> tis a jak dalece na tom čísle záleží, odhlédneme-li od toho,
>>>>>>>>>> že Nagyová s Nečasem užívala i vaše peníze , Antnoníne. a
>>>>>>>>>> vy jste i u tété , jako i u mnoha jiných situací, byl jen
>>>>>>>>>> "užitečným idiotem " , který jim v tomto případě přispíval na
>>>>>>>>>> její odměny finančně.
>>>>>>>>>> Antoníne, zkuste se alespoň nad touto otázkou lépe zamyslet a
>>>>>>>>>> třeba na něco příjdete,
>>>>>>>>>> Vaše dosavadní odpovědi na kontrolní otázky totiž zatím směřují
>>>>>>>>>> k tomu, že se jeví, žese ke stavu idiota asymptoticky
>>>>>>>>>> blížíte, pokud jim již nejste.
>>>>>>>>>> Miímochodem, ukázal jste svoje odpovědi na předešlé otázky,
>>>>>>>>>> případně naší celou korespondenci někomu inteligentnějšímu než
>>>>>>>>>> jste sám ?
>>>>>>>>>> A co vám řekl?
>>>>>>>>>> Zdraví
>>>>>>>>>> J.Němec
>>>>>>>>>> ______________________________________________________________
>>>>>>>>>>> Od: "Ing. Antonín Polický" <kontakt@policky.cz>
>>>>>>>>>>> Komu: <jine187@centrum.cz>
>>>>>>>>>>> Datum: 24.07.2013 09:33
>>>>>>>>>>> Předmět: Re: Antoníne, jakou částkou jste na těch 273 tis.
>>>>>>>>>>> přispěl vy?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Tak úplně naposledy, i když to asi nepomůže. 273 tis. měla
>>>>>>>>>> JEDNOM měsíci a je to jiný případ, než při kterém vznikl výraz
>>>>>>>>>> "dře jako kůň". A chápu, že člověk jako vy může puknout
>>>>>>>>>> závistí, když vidí, že někdo má víc, než on. Já neznám ani
>>>>>>>>>> jeji pracovní náplň a ani její pracovní nasazení. Vy ano, mimo
>>>>>>>>>> to, že kamarádí s Nečasem? A pokud si myslíte, že na to
>>>>>>>>>> neměla nárok vzhledem k odvedené práci, předpokládám, že
>>>>>>>>>> jste již podal trestní oznámení (pro kuplířství, když má, dle
>>>>>>>>>> Vás, býti lehkou ženou) a pro zneužití pravomoci veřejné
>>>>>>>>>> osoby na Nečase, když jí, dle Vás, vyplácel neoprávněné prémie.
>>>>>>>>>> Jinak jsou ty Vaše řeči jen chabý pokus, jak si zvednout
>>>>>>>>>> sebevědomí urážením druhých.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> AP
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Dne Wed, 24 Jul 2013 09:09:24 +0200 napsal/-a
>>>>>>>>>> <jine187@centrum.cz> zprávu následujícího znění:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Antoníne,
>>>>>>>>>>> dodatečná informace pro blba, který si myslí,
>>>>>>>>>>> že o tom jestli něco je prostituce rozhoduje výše částky.
>>>>>>>>>>> Antoníne , teď mě navíc napadá, jestli vy nejste tak blbý
>>>>>>>>>>> proto, že si hrajete na pravičáka , ale částku 273 tis
>>>>>>>>>>> neumíte ani spočítat. natož abyste ji někdy viděl pohomadě.
>>>>>>>>>>> Antoníne, přesto dále pište a to i v diskuzích, uleví se vám.
>>>>>>>>>>> J.Němec

Autor: Antonín Polický | úterý 6.8.2013 6:00 | karma článku: 12,16 | přečteno: 1356x
  • Další články autora

Antonín Polický

Delta – hrozba nebo lék?

Nejen v ČR se řeší zavlečení delta mutace koronaviru a opatření proti jeho šíření. Z médií se na nás hrne hromada „informací“, jak je delta špatná, jak je riziková a jak proti ní musíme bojovat. Ale je to tak? Podle mě není, podle

3.7.2021 v 8:00 | Karma: 22,83 | Přečteno: 493x | Diskuse| Politika

Antonín Polický

Jak na ministerské nákupy

V předvolebním čase jsme, jako ANO, učinili slib, že zefektivníme ministerské nákupy a zavedeme centrální nákupy vstupů. A protože se sliby mají plnit, předkládám jeden z možných postupů, jak tento slib vyřešit efektivně a s rychlými výsledky.

24.1.2014 v 8:00 | Karma: 5,50 | Přečteno: 567x | Diskuse| Ostatní

Antonín Polický

Největší zlomyslnost Bohuslavu Sobotkovi

Při čtení zpráv o možnostech řešení stávající politické situace a o hledání nového premiéra mi proletěla hlavou myšlenka (i to se mi stává).

18.6.2013 v 11:13 | Karma: 22,32 | Přečteno: 1144x | Diskuse| Politika

Antonín Polický

"Podnikatelé jsou solí této země" řekl premiér Nečas

Včera večer, když jsem krmil děti, mi najednou došlo, jak je to s tou větou premiéra Nečase o soli naší země.

16.5.2013 v 13:19 | Karma: 16,65 | Přečteno: 892x | Diskuse| Miniblogy

Antonín Polický

Tak nám zastřelili zdravý rozum

Od 1. ledna 2013 se zvýšilo DPH o 1 procentní bod. Byla o tom hromada diskusí, vyvolávalo to hromadu emocí. To, že od 2. ledna 2013 chce ministerstvo financí (MF) platit DPH 2x, jednou od dodavatele a podruhé od odběratele, proběhlo bez povšimnutí.

29.4.2013 v 8:00 | Karma: 23,63 | Přečteno: 889x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1238x
Mám na spoustu věcí a jejich řešení svůj názor. A rád se o něj podělím s ostatními.

Seznam rubrik