Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na přání jine187 zveřejňuji jeho dnešní e-mail (přišel, jako samostatný, proto v něm není žádná historie, upravený do méně odstavců, aby to příspěvek vzal):

Antoníne,

konečně jste udělal něco záslužného.

Váš dnešní článek na iDNES odpovídá vašim schopnostem a je tedy opět trapný a ubohý. Ale to, že jste ho napsal, pomůže osvětlit další skupině lidí, jak je možné že dvacet let po Listopadu89 je z této země prolhaný korupčně klientelistický Bananistán. Z vašeho článku je vidět, že podporovateli dočasných většinou ubohých vlád, které tady tento Bananistán, kde si premier platí cizoložnici ze státních peněz, zavedly, jsou lidé jako vy pane Polický

Tedy lidé mdlé inteligence , bez vlastního názoru , lidé kteří jsou schopni napsat i tak stupidní článek , kterého jste se dopustil dnes i dříve vy, pane Polický.

Antoníne, já už mám i první ohlasy na váš článek z Havířova, které se obecně shodují v tom, že Polický je a vždy byl hňup , který si celý život na něco hraje a od něhož není možné nic jiného, než podobné stupidity čekat. Zdraví J.Němec P.S. Antoníne, doufám a věřím, že zveřejníte i dnešní můj příspěvek, včetně toho co si o vás myslí v Havířově

0 0
možnosti
Foto

J18a84k73u74b 30R36o44t41h

6. 8. 2013 12:53

Pane kolego, nejste v tom sám, tento ubohý blázen zoufale píše po takřka každém článku i mně, jako MUDr. J. Procházka PhD. Vydává se za psychiatra.8-o;-D

1 0
možnosti

pro: Vladan Černý a Dušan Dostálek: Komunikace je celá (pane Černý), stačí si to jen pečlivěji přečíst. 

Zveřejnil jsem to s výslovným souhlasem autora. Jednak mě k tomu dříve vyzval jednak mi to opakovaně schválil. 

Podle mého názoru je vhodné všem ukázat, kam povede diskuse s člověkem, jako je jine187, aby s ním zbytečně neztráceli čas a nesnažili se a něco, co s ním nelze - slušnou diskusi. jine187 si jen potřebuje vybít svoji frustraci a dodat si sebevědomí.

1 0
možnosti

No a Vy mu u toho zdatně sekundujete. Pak si neztěžujte, chlape, do prčic!

1 0
možnosti
Foto

Takže, pánové, kteří se hrozíte nad tím, že tady někdo zveřejnil korespondenci charakteru, který nemá co dělat se soukromou korespondencí, protože se jedná o nevyžádané maily, chci vám říci, že podobné maily s podobnými texty, kde se blbstvím na moji adresu jen hemžilo, dostával také. A adresa? jine187@centrum.cz. Tentokrát podepsaný J. Lukeš. Jednalo se o reakci na určitou diskuzi, kde mj. diskutoval i kolega Kula, tak jsem mu pro informaci i jeden takový záživný mail poslal. Není to ostatně poprvé, kdy jsem dostal maily podobného charakteru. Zpočátku jsem slušně odpovídal, později jsem upozornil podepsaného pod mailem, že se jedná o nevyžádanou poštu a později, že jde o stalking a že podniknu patřičné kroky. Pak to přestalo.

To jenom na okraj.

1 2
možnosti

Aha...takže když budu chtít někomu napsat mail, musím mu nejdřív zatelefonovat, jestli mám jeho svolení. A nejlépe ještě za ním zajít domů, jestli mu vůbec můžu zatelefonovat a zeptat se jej, jestli mu můžu poslat mail. 8-o Mimochodem...tady vůbec nešlo o to, jestli někdo někomu poslal nebo neposlal nějaký nevyžádaný mail. Tady jde o to, že když už jej autor zveřejnil, aby poukázal na nějakou úroveň pisatele, měl zachovat komunikaci celou, aby ji účelově nezkresloval vytrháváním z kontextu a dala se posoudit oprávněnost jeho zveřejnění. Takhle si můžu klidně myslet, že celou korespondenci začal sám autor. Takže si dvá moudra, pane černý, nechte pro sebe. Nelogičnost vašeho uvažování jsem měl tu možnost poznat už vícekrát. Vy jste takový druhý pan Hermánek.

2 1
možnosti

Když už jste takový "hrdina", že zveřejňujete soukromou korespondenci, proč tedy účelově zveřejňujete jen reakce a nikoliv i tu část, kde píšete vy? Proč vytrhujete něčí reakce z kontextu? Jediné co mě napadá je fakt, že jste se asi nechoval příliš kultivovaněji a častoval jste oponenta úplně stejně jako on vás. Přestože jsem se zpočátku podivoval způsobu jeho vyjadřování na vaši adresu, s postupem času a delším čtení těch reakcí jsem dospěl k názoru, že má nakonec možná i pravdu. Příště, až budete mít potřebu na někoho poukazovat zveřejněním soukromé mailové komunikace s ním, nebuďte zbabělý a zveřejněte ji celou, to znamená i s vašimi reakcemi. Tato vaše varianta mi přijde ubohá.

3 0
možnosti

Také nechápu tento počin autora blogu. Chtěl jsem mu napsat to samé, předběhl jste mne:-) Hádat se s někým přes mejly a pak to zveřejnit, to už chce fakt dost zvláštní náturu. :-/

5 1
možnosti

NECHUTNÉ !

Diskutující nemusí souhlasit , ALE ...!!

Jsem toho názoru, že v diskusi se má vyjádřit názor .

 A každý názor lze  vyjádřit slušně .

Jestli se někdo sníží za podobnou úroveň, neměl by raději diskutovat .

Ukázka " diskuse " je fakt nechutná .  Někdy se podobná úroveň může odvíjet snad od pocuchané psychiky .... Kdoví .

1 1
možnosti

Když píšete o nechutnosti, proč vám nevadí, že autor zveřejnil účelově pouze polovinu korespondence, tudíž si o jeho úrovni odpovědí obrázek udělat nemůžete?

2 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1238x
Mám na spoustu věcí a jejich řešení svůj názor. A rád se o něj podělím s ostatními.

Seznam rubrik