Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Praktické zkušenosti z centralisace zakázek na jednotlivých resortech ukázaly překvapivě, že došlo k nárůstu cen a zvýšení chybovosti.

1 0
možnosti
KN

Není to překvapivé !

Chybovost vzroste automaticky stejně zákonitě jako i ceny.

0 0
možnosti
JC

No mne to překvapilo. Že vzroste byrokracie a nepružnost, to jsem předpokládal. Ale že vzrostou ceny nákupů a počet hloupých nákupů, s tím jsem opravdu nepočítal.

0 0
možnosti
AP

Jak píšu v reakci na jiný příspěvek, máme jiné zkušenosti. Já se tím zabývám už dost let a je to o nastavení celého systému. Tam, kde jsem působil já, klesly ceny v průměru o 21,4% a lidi dostali to, co potřebovali.

0 1
možnosti
AP

Jistě, pokud to budou trafiky pro zasloužilé úředníky, tak by to tak dopadlo.

0 1
možnosti
AP

Asi máme jiné zkušenosti. Já se tím zabývám už dost let a je to o nastavení celého systému. Tam, kde jsem působil já, klesly ceny v průměru o 21,4% a lidi dostali to, co potřebovali.

0 2
možnosti